Електростанція Atlas Copco QAS 150 для генерування електрики потужністю 120 кВт для подавання на будівельні об'єкти, складські приміщення, концерти, виїзні циркові вистави, заміські будинки, ринки тощо. Двигун і альтернатор заховані в міцному сталевому неіржавкому корпусі. Широкі дверцята полегшують доступ до вузлів для обслуговування або ремонту. Міцна основа на салазках зі спеціальними пазами для вилкових навантажувачів, а також вушками для переміщення волоком по землі. Вушка на верхній частині корпусу витримує потрійну вагу станції, це дуже корисно, якщо станцію доведеться буквально витримувати з застиглого ґрунту або мальовничої місцевості. Автономність 10 годин може бути істотно збільшена, якщо встановити додатковий паливний бак.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ГЕНЕРАТОРА ATLAS COPCO QAS 150
Напруга |
|
400 В |
Потужність за постійного навантаження (PRP) за 50 Гц Потужність за резервного навантаження (LTP) за 50 Гц |
|
150 кВА / 120 кВт 165 кВА / 132 кВт |
Коефіцієнт потужності |
|
0,8 |
Номінальний струм за постійного навантаження |
|
216,5 А |
Здатність миттєвого приймання навантаження |
|
- з падінням частоти понад 5% |
|
100% |
- з падінням частоти не більш ніж 5% |
|
60% (72 кВт) |
Місткість паливного бака |
|
313 л. |
Паливна автономність за максимального завантаження |
|
10 час |
Рівень звукового тиску на відстані 7 метрів за 75% навантаження |
|
71 дБА |
Витрата палива |
0% мощности |
|
3,60 кг/год |
50% мощности |
|
14,40 кг/год |
75% мощности |
|
20,63 кг/год |
100% мощности |
|
27,16 кг/год |
Питоме споживання палива за 100% завантаження |
|
0,23 кг/кВт год |
Двигун |
Модель |
|
Volvo Penta TAD731 GE |
Охолодження Число циліндрів |
|
водяне 6 |
Потужність |
|
132 кВт |
Подавання повітря в камеру згоряння |
|
турбонаддув із повітряним охолодженням |
Робочий об'єм двигуна Керування швидкістю обертання Система впорскування палива |
|
7,15 л. електронне пряме впорскування |
Місткість оливної системи |
|
23 л |
Ємність системи охолодження |
|
27 л. |
Напруга борової мережі генератора |
|
12 В |
Оберти двигуна |
|
1500 об./хв |
Витрата оливи двигуна Норма за вихлопом |
|
0,1 л/час EU STAGE II |
Генератор |
Модель |
|
Leroy Somer LSA 44.2 M95 |
Ступінь захисту |
|
IP23 |
Клас ізоляції обвиток статора |
|
Н (высший) |
Клас ізоляції обмоток ротора |
|
Н (высший) |
Габаритні розміри та вага |
Довжина: |
|
3378 мм |
Ширина |
|
1180 мм |
Висота |
|
1618 мм |
Вага сухої/робоча |
|
2224 кг/2532 кг |
. Захист від струмів витоку Реле витоку на землю Контроль опору ізоляції |
|
0,03-30 А 10-100 кОм |
Умови експлуатації |
Максимальна робоча температура довкілля |
|
+ 50 °C |
Мінімальна температура гарантованого запуску |
|
- 15 °C (без підігрівача охолоджувальної рідини) |
Мінімальна температура гарантованого запуску з підігрівачем охолоджувальної рідини Максимальна вологість довкілля |
|
- 25 °C (постачається на замовлення) 85% |
Максимальна висота експлуатації над рівнем моря |
|
4000 м |
У СТАНДАРТНІЙ КОМПЛЕКТАЦІЇ ДИЗЕЛЬ-ГЕНЕРАТОР ОБОРУДОВАНИЙ:
- дизельним чотиритактним шестициліндровим двигуном Volvo Penta TAD731 GE (Швеція);
- синхронним безщітковим генератором змінного струму Leroy Somer LSA44.2 M95, що допускає 180%-неперевантаження впродовж 10 секунд або 300%-неперевантаження під час встановлення опції PMG;
- захисним реле витоком на «землю» з діапазоном регулювання 0,025...25 А;
- системою водяного охолодження з потужним осьовим вентилятором;
- системою фільтрації палива з попереднім вологовиділенням;
- автоматичним регулятором напруги за 3 фазами з точністю регулювання ± 1%;
- електронним регулятором швидкості обертання (частоти) з точністю регулювання ± 0,25%;
- вбудованим паливним баком місткістю 313 літри, що замикається;
- роз'ємом для під'єднання до зовнішнього паливного бака;
- дренажним оливним насосом;
- гнучким дренажним шлангом для охолоджувальної рідини;
- системою шумоглушення, що забезпечує рівень шуму 71 дБА на відстані 7 метрів за 75% навантаження;
- металевим штирем для заземлення генератора під час роботи в польових умовах;
- герметичне екологічно безпечне дно, яке не допускає протікання;
- системами захисту за високою температурою охолоджувальної рідини, низькому тиску оливи та низькою напругою на виході генератора змінного струму;